Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

(Νέα) Αγαπημένη Κρέμα ματιών - CeraVe





Γεια σας Πεπονάκια μου,

Ξέρω έχουμε καιρό να τα πούμε και απολογούμαι για αυτό, αλλά με το νέο έτος έχω βάλει ως στόχο να επανέλθω δυναμικά!

Είπα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας ένα προϊόν που ξέρετε πως για εμένα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Την νέα μου κρέμα ματιών!


Σας έχω πει πολλάκις πως το θέμα που μαστίζει τα δικά μου τα ματάκια είναι οι μαύροι κύκλοι, άτιμο γονίδιο μαζί με λίγες ώρες ύπνου συνθέτουν δυο εξαιρετικούς μαύρους κύκλους, που κάνουν κυριολεκτικά «ΜΠΑΜ».

Αυτό είναι λοιπόν το πρόβλημα που με κάθε κρέμα ματιών που αγοράζω προσπαθώ να καταπολεμήσω. Η συγκεκριμένη έχει πλούσια ενυδατική σύνθεση, άρα σου λέω εξ’ αρχής πως θα σου προσφέρει εξαιρετική ενυδάτωση, χωρίς όμως να κάθεται βαριά. Απορροφάται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς να αφήνει καμία αίσθηση λιπαρότητας.

 Πάμε όμως στο μείζων θέμα! Σε βάθος χρόνου και χρήσεων, ναι φίλη μου, θα δεις τους μαύρους κύκλους σου να περιορίζονται!! Όχι να εξαλείφονται! Θέλω να είμαι ξεκάθαρη σε αυτό! Καμία κρέμα δεν πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει πλήρη εξάλειψη, ειδικά των έντονων μαύρων κύκλων και όταν δεν συμπληρώνεις τις απαιτούμενες ώρες ύπνου. Ωστόσο περιορισμό ναι, φυσικά μπορούν να προσφέρουν και αυτή το κάνει και με το παραπάνω!!

Μπορείτε να τη βρείτε σε ηλεκτρονικά φαρμακεία στη φοβερή (για μια τέτοια κρέμα ματιών) τιμή των 9€ περίπου, αλλά και σε φυσικά καταστήματα όπως τα Hondos Center.

Την έχετε δοκιμάσει;

 Αν ναι περιμένω τις εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια...

Εμείς θα τα πούμε σε ένα επόμενο review!






Φιλάκια Ελένη

Υ.Γ.: Είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από την εταιρία αυτή,

αλλά με τέτοια αρχή καταλαβαίνετε θα επακολουθήσουν και 

άλλα!!!




Contact us: rozpepone@hotmail.com


Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone 


1 σχόλια:

  1. Κι ότι έψαχνα κρέμα ματιών! Θα την δοκιμάσω κι ελπίζω όντως να ενυδατώνει την περιοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang