Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

Γυναικεία Περιοδικά Ιανουαρίου 2020 και τα δώρα τους.





Υποδεχτήκαμε επιτέλους το 2020!
Σας ευχόμαστε χρόνια πολλά και κάθε σας στόχος να γίνεται πραγματικότητα!


Πάμε να δούμε τι περιοδικά θα κυκλοφορούν αυτό το μήνα...








1. Mirror







To ''Morror'' κυκλοφορεί με 3 διαφορετικά δώρα όπως γούνινο κασκόλ σε 3 χρώματα, ένα lip gloss ή κραγιόν .








Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ
Τιμή με δώρο: 3,50 ευρώ (περίπου)





2.  Miss Glitter






To ''Miss Glitter'' κυκλοφορεί με δώρο ένα matte metallic κραγιόν σε 10 αποχρώσεις από Golden Rose.






Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ
Τιμή με δώρο: 3,50 ευρώ





3.  Elle 





To ''Elle'' κυκλοφορεί με δώρο κραγιόν απο YSL σε ειδικό μέγεθος.









4.  Celebrity






To ''Celebrity'' κυκλοφορεί με δώρο beauty προϊόν από LA Angel ή Fabb. Μπορείτε να επιλέξετε και την έκδοση με το νεσεσέρ. 







Τιμή με δώρο: 3,40 ευρώ





5. Madame Figaro






To ''Madame Fogaro'' κυκλοφορεί με δώρο μολύβι και μάσκαρα ματιών. 







Τιμή με δώρο: 6,90 ευρώ





6.  Forma






To ''Forma'' κυκλοφορεί με δώρο κασκόλ ή ολόσωμη φόρμα ή καλτσόν.







Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ






7. Shape





To ''Shape'' κυκλοφορεί με δώρο ρουζ με πέρλες ή υγρό concealer από LA Angel.







Τιμή με δώρο: 4,00 ευρώ





7. The Body






To ''The Body'' κυκλοφορεί με δώρο σετ με καλλυντικά ή καλτσόν ή κολλάν.







Τιμή με δώρο σετ με καλλυντικά: 3,90 ευρώ
Τιμή με δώρο καλσόν ή κολλάν: 2,90 ευρώ










Περιμένω στα σχόλια να μου γράψετε ποια περιοδικά θα πάρετε αυτό το μήνα.






Φιλάκια πολλά,




Ιουλία 












8 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά♥ θελω να ρωτήσω αν γνωρίζει καμοία το κολαν με τα σκισίματα στο body που είναι one size εγώ ειμαι extra small θα καθεται καλά ή θα σακουλιάζει? Το εχει δοκιμάσει καμοία??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά γλυκιά μου. Μακάρι να το έχει πάρει καμιά κοπέλα εδώ και να σε βοηθήσει. :)

      Διαγραφή
    2. Εγώ το έχω πάρει απο άλλο περιοδικό παλιότερα και είναι μια χαρά , δεν σακουλιάζει,και εγώ φοράω M, κολλάει πάνω στο σώμα... Τώρα για σένα δεν ξέρω σίγουρα γιατί είσαι κ πολύ αδύνατη.

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν να γράψω τα περιοδικά που εγώ πήρα και να σας πώ την γνώμη μου..
    Πήρα το ELLE με δώρο το κραγιόν YSL, το είχα ξανα πάρει στο ίδιο χρώμα αλλά και σε κόκκινο και είναι πολύ ωραίο.!!!

    Μετά αγόρασα το Madame Fogaro με δώρο το μολύβι και την μάσκαρα YSL, το μολύβι είναι τέλειο....!!!! Την μάσκαρα δεν την δοκίμασα αλλά έχω μια παρόμοια και είναι και αυτή πολύ καλή.!!!!!

    Μετά αγόρασα το glitter με δώρο μολύβι κραγιόν Golden Rose, και αυτό καλό.... και μετά πήρα κ το mirror και είναι το γουνάκι κασκόλ, τέλειο, το είχα ξανα πάρει παλιότερα σε άλλο χρώμα κ το είχα δώσει στην αδελφή μου κ τώρα το πήρα σε καφέ και είναι πολύ ζεστό και απαλό.!!!! Αξίζει κορίτσια..!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ δωροθέα για την ενημερωση σχετικά με το κολαν!2,90 εχει οπότε αξιζει νομίζω να το πάρω..και το glitter με το μολυβι κραγιόν μου εκανε αισθηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλησπερα, τιποτε νεοτερο για τα περιοδικα Φεβρουαριου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου, δεν πρόλαβα να το δημοσιεύσω στην ώρα του.... Θα ανέβει σε μερικά λεπτά :)

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang