Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Η Βραδυνή Περιποίηση για Μικτή Επιδερμίδα.





Γεια σας κορίτσια μου,

Μετά από τόσο καιρό επιτέλους μαζεύτηκα και βρήκα λίγο χρόνο για να αφιερώσω και στο blog μας.
Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη βραδινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου.



Θα σας πω ακριβώς τα βήματα που ακολουθώ καθημερινά ή κάποιες φορές την εβδομάδα και ποια προϊόντα χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα.


Πρώτα-πρώτα να σας πω ότι έχω μικτή επιδερμίδα. Στο σημείο Τ του προσώπου μου είναι λιπαρό και γύρω-γύρω έχει τάσεις ξηρότητας.

Οπότε τα προϊόντα που επιλέγω να χρησιμοποιήσω είναι κυρίως για έλεγχο της λιπαρότητας και φουλ ενυδάτωση. Επίσης έχω αρκετά ανοιχτούς πόρους που προσπαθώ να τους μικρύνω για την καλύτερη όψη της επιδερμίδας μου.


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...






1. Βήμα

Επειδή μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ και βάφομαι σχεδόν κάθε μέρα, το βράδυ είναι πολύ σημαντικό να το αφαιρέσω αποτελεσματικά και ολοκληροματικά. Για αυτό το σκοπό χρησιμοποιώ  κάποιο μισελέρ νεράκι ή γαλάκτωμα καθαρισμού.









Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ το Micellar νερό από Garnier bio.  Είναι από τα καλύτερα νεράκια ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Αφαιρεί αποτελεσματικά και δεν μου κάνει αλλεργία στα μάτια, γιατί το τελευταίο καιρό πολλά νεράκια μου κάνουν τέτοιες εκπλήξεις. Έχει αρκετά καλά συστατικά και μυρίζει βότανα.








Επίσης μου αρέσει πολύ και βρίσκω πολύ βολικό και αποτελεσματικό το γαλάκτωμα καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια από Apivita.  Γενικά δεν προτιμώ τα γαλάκτωμα καθαρισμού, γιατί συνήθως δεν μου κάνουν αποτελεσματική δουλειά. Αλλά το συγκεκριμένο με βόλεψε πολύ.







2. Βήμα

Σαν δεύτερο βήμα για να φύγουν όλες οι ακαθαρσίες και υπολείμματα  από την επιδερμίδα μου,  χρησιμοποιώ αφρό καθαρισμού.








Πολύ αποτελεσματικό και ταίριαξε στην επιδερμίδα μου ο αφρός καθαρισμού από Apivita με ελιά και λεβάντα.








Επίσης έχω τελειώσει αφρό καθαρισμού από Dirty Works. Το προτιμώ κυρίως για την πρωινή ρουτίνα μου γιατί περιέχει εκχύλισμα πράσινου τσαγιού που χαρίζει φρεσκάδα στην επιδερμίδα.






3. Βήμα

Αφού έχω κάνει το μακιγιάζ και έχω απομακρύνει όλα τα υπολείμματα από μακιγιάζ και ρύπους, δύο με τρεις  φορές την εβδομάδα χρησιμοποιώ scrub προσώπου. Είναι επίσης ένα σημαντικό κομμάτι για την περιποίηση διότι απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα από την επιδερμίδα και βοηθάει στα προϊόντα περιποίησης να μην έχουν ως εμπόδιο τα νεκρά κύτταρα και να δράσουν αποτελεσματικά.








Μεγάλη αγάπη έχω στο scrap για λάμψη με μύρτινο από Apivita.







4. Βήμα

Σε αυτό το βήμα πρέπει να επιστρέψουμε στην επιδερμίδα μας την υγρασία που έχει χάσει από το ντεμακιγιάζ και τον καθαρισμό. Εδώ μας βοηθάνε διάφορα λοσιόν και τόνικ.





Μία καλή επιλογή είναι το Face Tonic από Natura Estonica Sophora Japonica.







Επίσης αρκετά καλό ήταν η τονωτική λοσιόν από Caudalie.






5. Βήμα

Αυτό το βήμα δεν ακολουθώ κάθε μέρα άλλα 2-3 φορές την εβδομάδα. Αγαπώ πολύ τις μάσκες και ειδικά τις υφασμάτινες κορεατικές μάσκες. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλές, κάποια είδα να κάνουν δουλειά κάποια άλλα όχι και τόσο.









 Οι μάσκες γενικά είναι συμπληρωματικό βήμα στην περιποίηση. Εξειδικεύονται σε κάποια κομμάτια που θέλετε να ενισχύσετε στην περιποίησή σας όπως ενυδάτωση, λάμψη, ελαστικότητα κτλ.







6. Βήμα

Αυτό το βήμα είναι επίσης εξειδικευμένο. Μιλάω για σέρουμ και διάφορα emulsion. Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο σέρουμ για να καταπολεμήσετε διαφορετικές ανάγκες σας. Όπως περισσότερη ενυδάτωση, λιπαρότητα, anti-aging, λάμψη και άλλα.






Προτείνω να δοκίμασε το σέρουμ από Natura Estonica της σειράς Sophora Japonica.





Επίσης αξιόλογη επιλογή είναι και το σέρουμ από Vichy Mineral 89.





7. Βήμα

Κρέμα ματιών επίσης σημαντική στην περιποίηση. Η περιοχή κάτω από τα μάτια είναι πολύ πιο ευαίσθητη από την υπόλοιπη επιδερμίδα μας και χρειάζεται ενυδάτωση.









Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με την κρέμα ματιών από Korres  με άγριο τριαντάφυλλο.









Επίσης μια οικονομική λύση είναι η κρέμα ματιών από Dr. Konopka's.






8. Βήμα

Και για να ολοκληρώσω την ρουτίνα μου χρησιμοποιώ κρέμα νύχτας. Η οποία κλειδώνει όλα τα προηγούμενα προϊόντα που χρησιμοποιησα  για να δράσουν κατά τη διάρκεια της νύχτας και προσφέρουν ενυδάτωση και ελαστικότητα. 


Εδώ έχω να σας προτείνω δυο κρέμες που αγάπησα.








Η μια είναι από Κεαρ Agedefying Face Balm  και η άλλη είναι από Korres η σειρά με το με άγριο τριαντάφυλλο.









Αυτή λοιπόν ήταν η βραδινή ρουτίνα μου. Αν θέλετε  review για κάποιο από τα προϊόντα που ανέφερα εδώ, πείτε μου στα σχόλια και θα χαρώ πολύ να σας το ετοιμάσω ;)


Φιλάκια πολλά,


Ιουλία



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang