Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Γυναικεία Περιοδικά Αυγούστου 2019 και τα δώρα τους.





Και ήρθε ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού... Οι περισσότεροι φεύγουν για διακοπές στα πανέμορφα μέρη της Ελλάδας μας.  

Για να δούμε τι περιοδικά θα πάρουμε μαζί μας στην παραλία....







1. Mirror






To ''Mirror'' κυκλοφορεί με δώρο backpack ή νεσεσέρ ή τσάντα παραλίας ή σάκος ταξιδιού.










Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ
Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ





2.  Miss Glitter






To ''Miss Glitter'' κυκλοφορεί με δώρο τσάντα σε διάφορα σχέδια ή 3 βερνίκια νυχιών.








Τιμή χωρίς δώρο: 1,50 ευρώ
Τιμή με δώρο τσάντα: 3,50 ευρώ
Τιμή με δώρο βερνίκια: 2,95 ευρώ





3.  Elle 







To ''Elle'' κυκλοφορεί με δώρο έλαιο μαλλιών για λάμψη. 






Τιμή χωρίς δώρο: 3,90 ευρώ
Τιμή με δώρο: 5,90 ευρώ





4.  Celebrity






To ''Celebrity'' κυκλοφορεί με δώρο ματ κραγιόν από Fabb.






Τιμή με δώρο: 4,00 ευρώ





5. Madame Figaro






To ''Madame Figaro'' κυκλοφορεί με δώρο άρωμα από Moschino σε ειδικό μέγεθος.






Τιμή με δώρο: 6,90 ευρώ





6.  Forma






To ''Forma'' κυκλοφορεί με δώρο λάδι μαλλιών ή τσάντα θαλάσσης ή παρεο.






Τιμή με δώρο: 3,90 ευρώ





7. Shape






To ''Shape'' κυκλοφορεί με δώρο παλέτα σκιών από Fabb.



Τιμή με δώρο: 4,90 ευρώ





9. The Body






To ''The body'' κυκλοφορεί με δώρο μάσκα μαλλιών ή  τσάντα.






Τιμή με δώρο κρέμα: 3,45 ευρώ
Τιμή με δώρο τσάντα: 3,50 ευρώ








Κορίτσια μου περιμένω στα σχόλια να μου γράψετε ποια περιοδικά θα πάρετε αυτό το μήνα? 



Φιλάκια πολλά,


Ιουλία



Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone






















13 σχόλια:

  1. Καλό μήνα με πολλή ζέστη.😊☀️☀️Σκέφτομαι να πάρω το ELLE με το λαδάκι μαλλιών.Φιλάκια.❤️💐💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτη φορα δεν μου αρεσε απο κανενα περιοδικο τα δωρα τους..( το mythic oil to εχω σε κανονικο μεγεθος κ ειναι εξαιρετικο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τυχαίνει καμιά φορά να μην είναι τόσο καλά. Περιμένουμε τα επόμενα τεύχη ;)

      Διαγραφή
  3. Εγώ αγόρασα το Glitter με τα βερνίκια νυχιών, μετά πήρα το Elle,αλλά επειδή το λαδάκι το έχω το πήρα χωρίς δώρο, και μετά αγόρασα κ το Madame Figaro με το άρωμα από Moschino.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρετε πόσα ml είναι το λάδι μαλλιών που δίνει το elle???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γνωρίζει κάποιος αν το άρωμα που έχει δώρο το madame figaro είναι καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλό είναι....εμένα μου άρεσε.!!!!!
      Το έχει ακόμα στα περίπτερα, σήμερα πήγα να δώ τα καινούρια περιοδικά κ το είδα....

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang