Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Αγαπημένα αντηλιακά προσώπου!





Αγαπημένα μου πεπονάκια, 


έχει ξεκινήσει για τα καλά η εποχή της εντατικής αντηλιακής προστασίας..ναι ναι ξέρω..κανονικά αντηλιακό ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!



 Αλλά ας είμαστε ρεαλίστριες!! Είμαστε πολλές (βλέπεις δεν βγάζω την ουρά μου απ’ έξω) που το χειμώνα το αμελούμε.

Για αυτό και θα σου προτείνω τα αγαπημένα μου αντηλιακά προσώπου!!

Υπέρ-τεσταρισμένα, εξαιρετικών προδιαγραφών και διαρκείας, αλλά και super προσιτά!!









Φυσικά λοιπόν η πρώτη μου πρόταση δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το διαχρονικό (all time classic που λένε και στο χωριό μου) Sun Screen velvet face από Frezyderm Color, δηλαδή με χρώμα. Προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία από τις ακτίνες UVA και UVB, έχει ακριβώς όπως το αναφέρει βελούδινη υφή, σαν να έχεις εφαρμόσει στο πρόσωπου σου σιλικονούχο primer, είναι απόλυτα ματ, ενώ χωρίς στο χρώμα που περιέχει προσφέρει συνάμα ομοιομορφία και ελαφριά κάλυψη. Όλα με ένα προϊόν και μια κίνηση..δεν νομίζω να σου λείπει κάτι;;







Ωστόσο, υπάρχουν και οι μέρες που δεν θέλω ή δεν χρειάζομαι το χρώμα, ούτε τη κάλυψη και θέλω να εστιάσω μόνο στην αντηλιακή προστασία και τη περιποίηση. Τότε λοιπόν η εναλλακτική επιλογή μου είναι το Luxurious Sun Care face cream, instant lifting από Intermed. Είναι μια αντηλιακή κρέμα προσώπου υψηλής προστασίας, με απόλυτα ματ αποτέλεσμα, η οποία περιέχει σύμπλεγμα υαλουρονικού οξέως συμβάλλοντας στην καταπολέμηση των ρυτίδων, στην αντιγήρανση και την τόνωση της επιδερμίδας. Έχει ανάλαφρη αίσθηση και εξαιρετικά πρακτική συσκευασία.






Περιμένω να μου πείς το δικό σου αγαπημένο αντηλιακό προσώπου λοιπόν...





Φιλάκια!
Ελένη







Contact us: rozpepone@hotmail.com
Instagram: rozpeponi
Facebook: rozpepone

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang