Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

REVIEW TIME!!! Technic παλέτες

Γεια σας πεπονακια μου!


Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας μιλήσω για τις πασίγνωστες (πλέον) παλέτες από την εταιρεία Technic.
Είναι τόσο οικονομικές, γεγονός το οποίο με οδήγησε να αγοράσω όχι μια, ούτε δυο, αλλά τρεις παλέτες της σειράς Technic mega nudes eyeshadows.

Έχω ακούσει και έχω διαβάσει διάφορες κριτικές για τις συγκεκριμένες παλέτες και ήθελα πως και πως να τις δοκιμάσω!



Ας ξεκινήσουμε από την συσκευασία...
Η εταιρεία αποφάσισε να κάνει οικονομία στην δημιουργία μιας καλής, γερής συσκευασίας. Είναι ένα φθηνό πλαστικό με διάφανο καπάκι που μπορεί να σπάσει πολύ εύκολα ( πιστέψτε με δεν χρειάζεται να καταβάλετε και πολύ μεγάλη προσπάθεια για να το πετύχετε...!).
Σε περίπτωση που θέλετε δηλαδή να πάρετε μια από αυτές τις παλέτες στο νεσεσέρ των διακοπών σας.... ξανασκεφτείτε το...


Technic Eyeshadows Bronze



Μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις αυτής της παλέτας. Είναι ότι πρέπει για να δίνετε έμφαση στην εξωτερική γωνία των ματιών για ένα υπέροχο Bronze smooky eye! 
Οι 4 μεσαίες αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση, σε αντίθεση με την καφέ ματ σκιά (η τελευταία από δεξιά), η οποία έχει μηδαμινή απόδοση.  Θα χρειαστεί να βάλετε αρκετή ποσότητα για να,
πετύχετε έστω και μικρή απόδοση. 
Επίσης ένα άλλο αρνητικό κατά την άποψή μου, είναι η ανοιχτή χρυσαφένια σκιά ( η πρώτη- πρώτη) που είναι υποτίθεται για το σημείο κάτω από το φρύδι και την εσωτερική γωνία των ματιών, είναι αρκετά ''χρυσή'' και έχει πολύ σιμερ μέσα που δεν χρειάζεται και την καθιστά σίγουρα ακατάλληλη για κάτω απο το φρύδι. 

Η τιμή της παλέτας είναι γύρω στα 2,60 ευρώ (ανάλογα το κατάστημα). 



Technic Mega Nudes Eyeshadows




Είναι μια μεγάλη παλέτα με 12 Nude αποχρώσεις , ότι πρέπει για τα καθημερινά σας looks! 
Είναι κατά την γνώμη μου ιδανική για τις κοπέλες που μόλις ξεκίνησαν να πειραματίζονται με το μακιγιάζ, καθώς οι σκιές της συγκεκριμένης παλέτας δεν έχουν πολύ έντονη απόδοση, αλλά μπορούν να χτιστούν. Πράγμα το οποίο θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τυχών λαθάκια....

Η τιμή της παλέτας είναι γύρω στα 3,50 ευρώ.




Technic Mega Nudes Eyeshadows 3





Άλλη μια παλέτα με 12 σιμερ και nude αποχρώσεις και πολύ πολύ αγαπημένη μου!
Έχω μιλήσει γι'αυτην την παλέτα και σε ένα προηγούμενο άρθρο με τα 10 αγαπημένα προϊόντα κάτω των 10 ευρώ.
Αυτη είναι η παλέτα που χρησιμοποιώ τις περισσότερες φορές στα καθημερινά και βραδινά μου μακιγιάζ! 
Όλες οι σκιές χωρίς καμιά εξαίρεση έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. 
Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι οι μεσαίες σκιές, πάνω-κάτω έχουν παρόμοια απόχρωση όταν τις τοποθετείτε στο μάτι. 


Η τιμή της επίσης είναι γύρω στα 3,50 ευρώ.



Technic Mega Blush



Είναι μια μικρή παλέτα με 4 αποχρώσεις ρουζ, όλες στα χρώματα του ρόζ.....
Θα είμαι πολύ λακωνική....
Δεν έχει καθόλου καλή απόδοση και είναι γεμάτο σιμερ...
Μου θυμίζει καλλυντικά που πουλάνε στα καταστήματα παιχνιδιών για μικρά κοριτσάκια...

Η τιμή της παλέτας είναι στα 3,20 ευρώ περίπου.




Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια παλέτα από αυτές;; Έχετε μήπως κάποια άλλη να μου προτείνετε;;













5 σχόλια:

  1. Όμορφο το review σου και βοηθητικό!Θα τσεκάρω κάποια στιγμή την Mega nudes 3 παλέτα,που σου αρέσει περισσότερο!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ! Να την τσεκάρεις οπωσδήποτε, είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και σαν ποιότητα και σαν απόδοση...και σε τόσο χαμηλή τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο review.Με τις σκιές ειδικά εχω ξετρελαθει.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυυυυ!
      Ποια είναι η αγαπημένη σου παλέτα?

      Διαγραφή
    2. Η παλέτα με τις bronze σκιές ματιών και η nude παλέτα αγαπώ αυτές τις αποχρώσεις:)

      Διαγραφή

 

Roz peponi Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang